Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

21.5.12

Stockholm?! Vad är det med stockholm som alla älskar???"finns inget som är bättre än Stockholm en sommardag" wtf?!

Vad är det som är så jävla bra? Fattar inte Sthlm hypen!?
Kan förstå om man älskar sin hemstad pga minnen och säkerhet...men stockholm?! Naaaaah
Personligen tror jag att de flesta tror sig att de är coola bara de nämner en bar eller område i HUFVUDstaden... Eller ännu bättre, taggar in sig på en bar med sina snyggaste kompisar bara för att liksom?! Kanske känner du dig snyggare än alla andra men du vet att du inte har någonting annat än ditt utseende att förlita dig på... Bryr mig inte hur dom stavar den.. Kommer aldrig nämna skiten... Stockholm är pinsamt i mina ögon. Spelar ingen roll vart du bor, vart du jobbar eller vem du tror du är... Du kan inte bli mer än den person du är.. Va nöjd och sluta fantisera...
.

1 kommentar:

  1. tänker trycka fuck off på alla bara för att du ger mig möjligheten e så sjut tröt på att aldrig få nått val
    så jag gillar men väljer att trycka på fuck off bara för att jag kan
    =)

    SvaraRadera

Saay whaaat?