Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

22.4.11


Whoa whoa whoa Cheeeeseetiiitts
Jag behöver inte förklara mig. Jag skriver när jag känner för det.
Jag mår bra, det är allt.
Vi hoppas varje dag att Jake ska vakna upp från sina 2 veckor utan medvetande....

Jag tog ett break från St kilda och hoppade på ett flyg till Brisbane för några dagars sol tänkte jag. Det tänkte inte solen om jag säger så. Hade en fantastisk weekend dock, kunde inte haft det bättre och vem fan bryr sig om vädret.
Fick bada spa bad istället för i havet, men vem är jag att klaga?! :)
Tack scott med vänner för underbart mottagande!

Inte kan jag ligga på latsidan inte Back 2 work torsdag och ladies night från hellvetet, någon måste ju ansvara för wet-t och bodyshot´s.
Halvvägs under kvällen letade jag knivar för att cutta mina handleder.. och en fetröv som gick in i mig.
Borde finnas en maxgräns på hur stor stjärt man igentligen får ha.
Det är också sinnes att det är helt okej för några att dyka upp på jobb försent och redan full. Händer bara här, men jag gillart


Jag försöker planera min framtid, går såååådär.

Jag vet att jag imorgon ska försöka lifta ut till Bells Beach för att se finalen i RipCurl´s pro surf comp. 50 år´s jubileum så maffigt värre.
Men det är allt jag planerat i mitt liv so far.

Gänget drar och jobbar skidsäsong om en månad. Jag vägrar frysa så jag stannar nog här ett tag till.

Vart ska jag ta vägen?
Vill jag hitta nån skön lirare, köpa en campervan och glida runt kusten ett tag?!
Eh det visar sig. Hatar att planera.

Ida och Lina, jag önskar ni vore här. Jag känner mig lite lätt stympad.

Hoppas förövrigt att ni alla har en nice påsk.
Hade vart trevligt att sitta hemma hos mamma och moffa påskmat, med familj osv. Man kan som sagt inte få allt man önskar.
Tänker på er iallafall.

Btw om någon känner för att skicka hit lite goodies så är detta min adress skulle seriöst kunna döda för Saltlakrits avd på grevegott.

Josefine Holmgren C/o
Base Backpackers
17 Carlisle street
3182 St kilda Melbourne
OZ

Värdelöst men wtf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?