Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

24.4.11

Tänk er att ni är 4 år och råkar vandra in i en godispåse...
Skulle inte det vara underbart? Så kände jag när jag finally kom fram till Bell´s beach igår.

Efter att vart vilse i Anglesea, liftat med en 2 barnsmor var vi där.
Excuse me, do You know where we are?(jag älskar att fråga den frågan).
Jag konstaterade att mina tummar och min t-shirt var alldeles för små för att lifta med.
Precis då kör en familjebil upp och en söt tvåbarnsmorsa välkomnar oss in i bilen.

Tävlingen var kanon. Världens bästa surfare var på plats så surfingen var det inte något fel på, inte killarna och ölen för den delen heller.

Gårdagen var helt enkelt punkt punkt punkt Awesome!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?