Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

15.7.11

Jag hade aldrig kunnat trott att jag I july skulle vandra omkring iford uggs och fira Christmas in july i Australien.


Jag kanske inte har en bil eller ett hus, inte heller pluggat eller nagra som helst aningar om vad min framtid har att ge.

Jag har heller inte nagon pojkvan eller nagra som helst rutiner eller rakningar att betala.

Men javlar vad jag njuter av det.


Jag hade aldrig kunnat trott att mitt svaraste beslut de senaste 2 aren skulle vara att valja mellan vilka lander jag ska besoka forst.

Fiji, New zealand eller Tasmania


Jag hade aldrig kunnat trott att det enda som stor mig just nu ar att mina skor blir blota varje torsdag eftersom jag filmar eller haller vatten pa killar i fula kalsonger pa en scen.


Jag ater nyttigt, ar chef, jag promenerar 2 timmar dagligen och super mig inte full 5 dagar i veckan

Sa lite vuxen ar jag nog anda





JA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?