Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

29.9.11








En festival kan segas ner till 5 dagar men varför igentligen?
Jag var på parklife för några dagar sedan.
Under en och samma dag lyckades jag se
Lykke li
Diplo
Katy B
The streets
Adrian lux
Magnetic man
Example
Mylo
Simian Mobile Disco
The gossip
Sebastian

Jävlar vilken dag det var.
Vet inte hur jag lyckades komma in vid sidan av scenen när Diplo spelade,
men där var jag.
Melbourne levererar när det kommer till festival och andra musik händelser.
Känns konstigt att veta att jag lämnar en stad jag gillar så mycket, men jag vet aldrig vart jag hamnar..
Någonting vet jag säkert, jag är för jävla glömsk.
Jag har idag lyckats glömma bort mitt passcode till telefonen 2 gånger så att jag måste återställa den från scratch... 1 gång hade vart ok! men 2??

Sommaren är här, eller vår rättare sagt.
Parkerna och stranden är proppade med folk, caféerna och barerna är fulla och man kan ha på sig shorts utan att vara konstig.

Jag ser fram emot heta dagar på stranden,öl , surfing och välförtjänt semester innan Ida kommer hit i December.
Hur glad är jag?? Osnackbart lycklig!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?