Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

19.4.12

Jag har aldrig vart så pepp på att vintern ska komma som nu.. Inte för att jag vill ha kylan, tänker mer på allt mysigt som kommer med vintern, varm choklad, stickade tröjor och strumpor. Nu äger jag inga strumpor och endast en stickad tröja men ändå. De flesta barerna här har öppen spis eller eldstad så det luktar vinter överallt..träden ändrar färg och snart är det snö på bergen. Föredrar strand men strand har liksom blivit vardag så det ska bli spännande med ett avbrott. Häromdagen var vi i skogen och killarna spelade freesbee golf, jag och hunden var väll lika duktiga.

Om tre veckor får jag efterlängtat besök av min irländska hun. Can't wait!

Mycket att se fram emot!
Saknar mina vänner i Melbourne och även några i Sverige som jag fortfarande har kontakt med..
Min familj plus extension saknar jag med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?