Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

26.10.12

Det är roligt att se hur människor som inte har någonting kan vara så lyckliga.. Någonting kan va fel att beskriva det för alltid har man något.

Gick i morse ut i solen för att köpa ägg och på vägen tillbaka från affären gick jag förbi ett gäng av den typen av människor som hellre lägger pengar på knark än boende. Dom var på strålande humör och verkade fira något.

Lite närmre ner på gatan kom en till sk livsnjutare struttandes stolt och då jävlar blev det liv på dom.

Trottoaren förvandlades till en catwalk och det var nästan som att trafiken stannade. "Livsnjutaren" hade hittat en skinjacka och var dansande stolt på väg och visa upp den för sina roomies..

Jag började fnittra för mig själv och en kille som gick samma håll som mig sa "isn't it amazing to see them smile"

Kunde inge annat än att hålla med och när jag kom hem och öppnade äggpaketet log ägget åt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?