Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

15.2.11

Bali är bali
Och jag älskar det.


Självklart går ingenting som smort här på Bali, men det får man liksom räkna med... Bali är ju som sagt Bali
---
En kamera mindre
En stukad fot
2 motobike crashar
5 tatueringar
En fucked röst
Och en jävla massa Bintang senare..

Kan även tillägga att jag för första gången på länge vart stolt över någonting svenskt.
Adrian Lux, Swedish house mafia och pryda spelandes i högtalarna på en 6 vånings nattklubb på Bali.
Dock varade det inte länge för svenska vidrigheten påminde mig när vi sprang på några som vanligt patetiska svenska killar.
Faa-an Ta er i kragen era jävla tråkmånsar, ni förstör utsikten med era fula barnansiken och backslick.

Jag är ledsen men jag avslutar här, kan inte koncentrera mig.
Poppies 2 och min öl är alldeles för intressant just nu.
Ciao







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?