Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

21.2.11






Quiet night in Kuta? Det gick.. nästan
Sprang på 2 ryska tjejjer och en kille från canada och skakade rumpa med ett killgäng från australien som var på svensexa. Dom fullständigt älskade mig och jag fick en souvenir.

Somnade i bilen på väg hem efter en middag och solnedgång någonstans vid dreamland och eftersom jag hade ca 2 timmars flygbokande framför mig så tyckte jag att jag förtjänade en massage.
Jag har vidrig träningsvärk från surfingen igår och det kändes som att jag skulle dö.
Hon var jävligt hårdhänt och älskade att massera min rumpa.
Får väll inte klaga på en $5 massage och om inte annat så luktar jag jävligt gott.

Jag har fått jävligt mycket gjort sen mina 2 kroppsdelar lämnat mig.
Fixade ett simkort och var nöjd över att ha en telefon igen.
Blev glad och förvånad att jag både fick ta emot både sms och samtal innom några timmars uthängning.
Självklart tappade jag bort telefonen andra dagen, men det är en helt annan sak.
Rensat mina väskor och sytt och klistrat och färgat ögonbryn.
Nästan lika efektiv som min mor.
Sen har den mesta övriga tiden spenderats på skygarden eller espresso bar men det hör inte till.
Häromdagen på EB drack jag öl med michael williams, 2 amerikaner och en döv indones som kunde skriva och läsa svenska.
Trevliga lirare liksom.
Ni som aldrig har levt i en ryggsäck kanske tycker att det verkar vara en piece of cake.
Jag har redan ledsnat på mina kläder och tappat bort och blivit av med saker till höger och vänster.
Jag borde resa utan alla sorts värdesaker men det skulle nog inte funka.
Jag har tur som fortfarande har kvar datorn, ipoden och hårddisken.
Dags att hålla lite koll på saker och ting framöver. Det är tur att jag har försäkring..... Eller neej just ja, det glömde jag ju bort att teckna...
Ny kamera har jag köpt, flashig som satan. Vi får se hur länge den funkar med tanke på att jag redan haft den i vattnet.

Jag flyger till filippinerna imorgon, någon som har nått restips?

Eftersom jag nu inte kommer ha en telefon vill jag passa på att nämna till er som kallar er för vänner att det finns någonting som heter skype!
Add me or get the fuck out of my life!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?