Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

7.2.11

Det finns ingenting som får mig så arg som när det inte funkar att boka saker via internet.
Idag var jag nära att ta till mamma ninas metod och åka till flygplatsen och knivhota air asia.
Vill man till bali så vill man bara!
Hur som helst så är det fixat nu och jag är verlycklig..
Nu ska det njutas av de sista tv dagarna på langkawi.
Idag ska Alex ta oss med ut på utflykt. Igår var det Scott och Thomas som tog med oss på en roadtrip. Beskte kok beach träffade apor och spottade på krokodiler.
Vi hittade en Australiensk deli shop och fick äntligen smaka på några efterlängtade delikatesser, säger bara. Don't you vegimite my sandwich mister..

1 kommentar:

  1. Blev det mammas metod då? när det blev så snabbt klart menar jag hehe, el hota du med henne... ska jag skick mamma på er :-)

    SvaraRadera

Saay whaaat?