Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

5.2.11


Det sägs att man ska ta seden dit man kommer.
Om man har råd att försörja och kan tillfredställa sina fruar, Ja då får man ha 3.
Jag, Lina och Ida drog ut på äventyr med Thomas idag, de andra jobbade.
Vi sa att vi ville till höger och då blev det så.
Badade på four seasons och drack öl i havet, hade det bra med andra ord.
När vi var färdig strandade åkte vi till båten som pojkarna jobbar på och fick en guidad rundtur på aset.
Ingen jolle direkt... 94 meter lyx.
Kaptenen som var bakfull efter hans och linas jägerbomb's drickande i går visade oss hur man styrde båten.

Nöjda och belåtna ska vi nu boka lite flyg till nästa vecka, för inte kan vi dra än...
På onsdag ser det ut som att vi drar till Bali.

Hade det vart så att jag höll på och töntade mig med den nya facebook funktionen så hade jag på onsdag 23.44 loggat in från Bounty eller Poppies 2.
Men näej, funktionen är pinsamt patetisk.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?