Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

6.3.11

Sista natten i phillies.
Jag är inte färdig med det här landet. Jag vill ha mer tid.
Jag vill inte åka till singapore i morgon, jag är less på att flyga.

Just nu känner jag mig färdig med sand under fötterna för ett tag framöver, det finns liksom inget annat än sand på denna ö.
Idag fick jag städat i min hydda 10 kg sand och myror till förbannelse i sängen. Inga mer myror i min säng, bits gör dom jävlarna.
Lovely.

Matt lämnade mig för några dagar sedan, han ville tillbaka till Bantayan. Inte jag.
Det har inte gått någon nöd på mig, samma kväll hade jag två nakna killar på rummet.
Hade det inte vart så att jag var fast i entourage så hade jag smygtittat men jag kunde inte slita mig.
De nakna killarna var mina grannar som hade en dusch som strejkade.

Jag vill inte till Thailand just nu jag vill till cloud nine och boracay!!!
Men fan vad gott det ska bli med en curry!!!
7eleven toast

Eh thailand blir väll bra, säg till mig att sluta gnäll..
Ska maxa tiden i bangkok och få allt nödvändigt ur vägen.
När lina och ida landar ska jag styra fest!!
Vi har bara vart ifrån varandra i snart 3 veckor men det känns som en evighet.
Saknar fan ihjäl mig just nu.
Ikväll ska jag på Cockfight, sinnesvidrigt.


1 kommentar:

  1. Oj blev det så länge? trodde bara det va en vecka ni skulle ha distans.. Ha så kul tillsammans sista tiden innan det är dags att skiljas åt igen. Puss Carin

    SvaraRadera

Saay whaaat?