Sätter färg på mina ord och din tillvaro!
There´s always fiction in the space between.

8.3.11

So far soooo good.
Jag har inte checkat in än så igentligen vet jag inte om jag är på rätt ställe. Jag chansar.
Är jag fel så kan jag trösta mig med att jag iallafall tog mig till Singapore.

Nu har jag rest i 24h. Jag har sovit på tre olika flygplatsgolv, en söt dansk kille och diverse trottoarkanter.
Jag hade tur som hade sällskap med en sockersöt dansk hela vägen till Cebu´s flygplats annars hade jag vart utråkad till max just nu.. Han erbjöd mig sin axel och sitt sällskap i väntan på mitt flyg.
Han följde tillochmed med mig till flygplatsen och sa hej då. Kvalité

Matt kom från Bantayan till flygplatsen i Cebu och gjorde mig sällskap på flygen till Manila och Singapore. Den här gången glömde han inte mig vid security check och jag slapp bli sparkad på.
Han var ledsen att han inte fick säga hejdå till Lina och Ida samt lättad att han träffade mig och fick tillbaka sina 10.000 jag tömde hans konto på.
Vi konstaterade dock att vi förmodligen kommer springa på varandra snart igen och sa Fuck off och Adjö.

Nu ska jag pröva lyckan och se utifall det blir något Bangkok för mig idag eller ej.
Solen är varm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Saay whaaat?